HELGEN

ja jag vet och jag ska skärpa mig med bloggandet.. 
i fredags så var jag vaknade jag upp bredvid André och mådde inte alls bra,
näsan rann, feber hade jag och hosta gjorde jag. 
jag stannade hos André och sov medans han pluggade bredvid mig i sängen och sen stack jag hem på eftermiddagen, 
hemma på kvällen så hade jag, pappa och mina systrar en myskväll själva då pappas sambo var på tjejmiddag. 
vi åt god mat och kollade på två filmer och idol, 
jag gick dock och la mig ganska tidigt eftersom jag inte mådde alls bra. 
 
i lördags så ställde vi klockan för elva åkte vi hemifrån och in till Malmö för att kolla på MFF, 
det var verkligen en riktigt rolig match för det hände så mycket hela tiden. 
efter matchen åkte vi hem och jag fixade mig för halloweenfest där jag skulle göra stora sår i mitt ansikte och på halsen, 
vi va fyra från byn som skulle iväg och som tur va kunde en kompis mamma köra oss så vi slapp buss & tåg. 
 
imorse vaknade jag och André vid 12 och åt frukost i sängen framför tv'n. 
sen har vi mest tagit det lugnt hela dagen tills pappa hämtade mig, 
då hann jag börja packa innan det var middag och sen fortsatte packningen. 
nu ligger jag i sängen och ska sova för imorgon ska jag upp tidigt för att vi ska till Stockholm med klassen, 
jag får se hur det blir med bloggandet där annars kommer jag tillbaka på onsdag. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0