LEDIG DAG MED SÄNG-HÄNG & GYM

vilken otroligt bra och verkligen behövlig dag detta har varit, 
den började med att jag kunde sova ut utan att ställa någon jobbig klocka eftersom jag har varit ledig idag. 
sen när jag väl vaknade så låg jag kvar i sängen och kollade på paradise, 
jag åt samtidigt frukost i sängen och bara njöt av att vara ledig. 
sen kollade jag på några avsnitt big brother innan jag åt lunch, 
efter lunchen så cyklade jag ner till gymmet och träffade André där. 
jag sprang först i 15 minuter på crosstrainern och sedan körde jag en och en halv timme mage och lite rygg, 
det var verkligen superskönt och speciellt att träna mitt på dagen när det inte är någon där. 
 
när jag sen kom hem så hoppade jag direkt in i duschen och tog en långdusch och passade på att raka mina ben, 
sen är det bästa med nyrakade ben att ta på mig mina pyjamas byxor vilket jag gjorde innan jag satte mig framför datorn. 
nu har jag suttit framför datorn i några timmar och kollat ikapp dem tre avsnitten som jag har missat av the walking dead, 
nu ligger jag helt slut i sängen och ska sova. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0