MALMÖ MOT ZLATAN

hej allihopa! 
idag har inte varit den bästa dagen kan jag inte säga då jag har varit riktigt trött, 
men bortsätt ifrån det så har det ändå varit helt okej. 
jag åkte bussen till skolan imorse med min älskade pojkvän, 
vi pratade lite och sen sov vi också en hel del. 
när jag sen kom till skolan hade jag en väldigt lång media lektion där vi just nu skriver om olika konflikter i världen och jag jobbar med Israel-Palestina och det är inte det roligaste. 
men det fungerar när man kommit in i det. 
sen åt vi lunch innan vi hade en annan medielektion där vi även där sitter och skriver. 
jag fick dock reda på att lektionen vi annars har efter medialektionen blev inställd för oss som redan redovisat vilket var så skönt, 
jag tog mig till centralen med Patricia och stog istället och pratade med henne en stund innan min buss kom. 
 
sen när jag kom hem så bytade jag direkt om till pyjamas, 
långa byxor och långärmad tröja och morgonrock utanpå det för jag är så frusen nu för tiden. 
sen har jag suttit och tagit det lugnt och pratat lite med pappa som varit borta i två nätter, 
nu sitter jag i soffan bredvid pappa och kollar på Champions leauge. 
mitt favorit lag Malmö möter min favorit spelare Zlatan, 
vi hörs imorgon igen, godnatt. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0