TVÅ TIMMARS GRYMT GYMPASS

hej allihopa! 
jag hoppas att ni alla har haft en superbra dag, 
min dag har varit helt okej iallafall. 
den började med en sjukt skön och behövlig sovmorgon. 
sen fixade jag mig och åt frukost innan jag gick ner tilk Ica för att lämna ett paket, 
sen tog jag bussen och kom till skolan tjugo minuter innan skolan började. 
vi hade sen svenska där vi bara satt och skrev och sen åt vi lunch.
jag gick sen till idrotten och vi hade en så rolig lektion där, 
små lags spel där mitt lag såklart vann! 
sen hade vi en samhällslektion innan jag åkte hem. 
 
jag åkte bussen hem tillsammans med mamma och hade en mysig pratstund, 
sen när jag kom hem åt jag middag innan jag stack ner till gymmet. 
körde ett grymt pass i nästan två timmar innan jag tog mig hemåt igen. 
när jag nu kom hem och hade duschat så tog jag och skar upp ett äpple och en apelsin och åt det framför paradise hotell. 
snart ska jag sova men vi hörs imorgon igen. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0