VAKNADE HOS ANDRÉ IMORSE

igårkväll när jag hade skrivit mitt inlägg och lagt mig att sova så bestämde jag och André oss för att sova tillsammans, 
så jag cyklade igenom världens storm till André. 
så vi kollade lite på film innan jag somnade i Andrés famn, 
imorse så fixade vi oss och åkte till skolan och jag hade som vanligt en lång fotolektion. 
jag satt och redigerade och lyssnade en massor på musik och sen åt vi lunch, 
sen hade vi en lång grafiskkommunikation där vi designar etikett och förpackning till en parfymflaska.
jag åkte sedan hemåt och satte mig direkt för att plugga.  
 
vi har en svenska uppgift som vi bara fått jobba en lektion med och ikväll skulle vi lämna in en 600 ords inlämning, 
sen när den var inlämnad så kollade jag lite på big brother innan vi åt middag. 
sen hoppade jag in i duschen och sen har jag suttit med ansiktsmask och målat mina naglar, 
nu kollar jag lite på youtube och ska snart sova. 
godnatt och ha det superbra. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0