VECKANS JOBBIGASTE DAG

måndag igen, måndagar är verkligen den sämsta dagen på hela veckan. 
jag hatar verkligen att jag börjar åtta för jag måste gå hemifrån kvart i sju och gå upp ännu en timme innan det.. 
jag går alltså upp innan klockan slagit sex och då är det fortfarande natt i min värld. 
iallafall så när jag väl kom till skolan så hade jag redovisning i pedagogiskledarskap, 
man kunde få C som högsta betyg och jag fick det vilket gjorde mig så glad! 
sen hade jag en timme ungefär innan min fotolektion började så jag satt och kollade på lite Youtube-klipp, 
sen hade vi fotolektion där vi knappt gjorde något. 
vissta jobbade klart med sina bilder i mörkrummet medans vi som var klara iprincip satt och inte gjorde något i nästan tre timmar, 
sen åt vi lunch och efter den så hade vi grafiskkommunikation där vi fick jobba valfritt så jag jobbade med gymnasiearbetet. 
 
när jag sen kom hem så har jag nästan bara suttit framför datorn hela kvällen, 
jag har fixat lite med skolarbete och även kollat på tv med pappa en stund. 
nu ligger jag i sängen helt slut och ska sova, 
vi hörs imorgon igen, godnatt. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0