BRÖLLOPSFOTOGRAF

oj vilket uppehåll jag helt plötsligt har haft men jag har faktist en andledning till det. 
i fredags så spenderade jag kvällen med familjen vilket var otroligt längesedan sist, 
först var vi och kollade på när min lillasyster blev Skånemästare sen körde vi hem och kollade på idol och sen la jag mig ganska tidigt för i lördags var det minsann dags att gå upp tidigt. 
jag fixade mig och duschade och åt innan jag åkte till häckebergaslott för att vara bröllopsfotograf. 
jag var där ifrån 12 på dagen till 1 på kvällen/natten, 
det var så kul och det gick verkligen superbra. 
jag sov hemma hos André efter jag kommit hem.  
 
i söndags så tog jag och André det lugnt hela dagen, 
sov och kollade på film mestadels av dagen vilket var väldigt skönt. 
jag sov hos han till på måndagen också och då satt jag sen i Andrés säng och redigerade en massa bilder i flera timmar, 
vi tog även en lång promenad med Andrés hund innan jag stack hem och åt middag och sen tillbaka till André. 
vi åkte sen på kvällen till Andrés brors nya lägenhet för att hjälpa honom. 
igår tisdag så började jag lite med bilderna men André behövde sen hjälp med att flytta alla hans saker för att han skulle in på sin brors gamla rum så allt skulle ju flyttas över. 
jag var även hos min frisör och klippte mig och även igår tog vi en långgrunda med Andrés hund.  
jag stack på kvällen hem och åt middag och sen ner till gymmet för att köra ett grymt ben-pass.
efter jag hade duschat sen hemma så cyklade jag till André igen för att sova, 
dagen idag har varit som gårdagen med lite bildredigering och flyttfix i Andrés nya rum.
idag ligger jag dock hemma i min säng och ska sova och är faktiskt snart klar med bilderna, 
nä nu ska jag sova, godnatt. 
 


Kommentarer
Postat av: Louise

Vad har du för kamera?

2015-11-03 @ 08:46:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0