CHIA-PUDDING FICK EN STOR DISS

hej allihopa! 
imorse skulle jag ju äta chia-pudding till frukost, 
jag gjorde hallon-chia alltså jag tog 1 dl krossad hallon, 1dl mjölk och 2msk chiafrön och fyfan är äckligt.. 
alltså det var en sån fruktansvärd konsistens så jag fick kräkreflexer, 
kan varit för att hallonen inte riktigt va helt krossade så dem var i ganska stora klumpar så får ändå testa det en gång till utan hallon men än så länge var det verkligen inget för mig. 
 
så förutom frukosten så har denna dagen varit ganska bra, 
jag hade sovmorgon och bara en lektion. 
jag blev klar med mitt argumenterande tal på svenska lektionen och sen åkte jag bussen hemåt, 
men gick inte hem utan till banken för min bank har flyttat och bytt namn och jag kunde inte komma in på det nya. 
jag fick iallafall den hjälp jag behövde och gick sedan hemåt. 
jag satte mig vid datorn och fixade lite och kollade lite på big brother, 
sen åt jag middag innan träningen. 
körde mag/rygg i en och en halv timme men först cardio i 15 minuter. 
nu ligger jag helt slut i sängen och ska sova. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0