LEDIG DAG I SÄNGEN

åå vilken skön dag, 
kände verkligen att jag behövde en dag att bara ta det lugnt på och ligga i sängen hela dagen. 
ja jag har somsagt varit ledig idag, 
vi har bara svenska på torsdagar och idag skulle andra halvan av klassen hålla sina argumenterade tal som jag gjorde i tisdags så jag slapp åka in idag.
jag gillar faktiskt det konceptet att man inte ska behöva hålla en "redovisning" inför hela klassen utan bara hälften, 
det känns mycket tryggare när det är minde i klassrummet.  
 
idag kunde jag ju sovit hur länge som helst men som vanligt blev jag väckt vid kvart i sju ungefär, 
sen kunde inte jag somna om ordentligt utan låg och små slumrade till halv nio. 
jag gjorde då havregrynsgröt och tog med det in på rummet och år framför paradise hotell, 
sen kollade jag även på en massa big brother avsnitt och även the walking dead. 
jag tog även tag i skolarbete och gjorde en PowerPoint till vår gruppredovisning imorgon och övade lite på min del, 
sen efter vi hade ätit middag så bytade jag om för att sticka till gymmet. 
körde först 15 minuter cardio på löpbandet innan jag körde 1.15 timmars magträning. 
när jag kom hem ifrån träningen så skar jag upp 1 äpple och 1 päron och åt det, 
nu ska jag sova så vi hörs imorgon. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0