RIKTIGT BRA LEDIG DAG

då vad redan den första lediga dagen över.. 
men jag har verkligen haft en väldigt bra dag. 
den började med att jag kunde sova till jag själv vaknade och sen kollade jag på paradise hotell medans jag åt frukost på sängen, 
sen startade jag en film och efter filmen så fixade jag mig och städade lite. 
gjorde sedan en väldigt god lunch innan jag tog en timmes powerwalk,  
det var verkligen så skönt. 
när jag kom hem så fixade jag snabbt middag så jag, pappa och Sandra skulle hinna äta innan vi skulle sticka. 
Sandra skulle spela match och det tog två timmar att ta oss dit för det var köer.. 
väl framme så vinner dem med 7-0 och dem är så grymt duktiga, 
verkligen superstor skillnad jämfört med hennes gamla lag. 
sen tog det en och en halv timme hem och nu ligger jag i sängen och ska sova, 
imorgon väntar ännu en ledig dag.  
godnatt. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0