SKOLFOTO

imorse ställde jag klockan extra tidigt för att vi skulle ha skolfoto innan skolan började, 
så istället för att gå upp 10 så ringde klockan 8. 
men jag fixade mig och gick till bussen, 
halvvägs till bussen så kom jag på att jag hade glömt min plånbok. 
jag fick springa allt jag kunde hem och sen cykla till bussen, 
hade jag missat den bussen så hade jag missar skolfotot. 
fotograferingen gick iallafall helt okej och jag blev ganska nöjd, 
sen åt vi lunch innan vi hade svenska. 
sen kramade jag André en stund innan jag och Patricia gick till stationen, 
vi pratade en stund innan hennes buss skulle gå. 
 
när jag kom hem så satte jag mig vid datorn och kollade på paradise hotell, 
jag förde över alla mina bilder till gymnasiearbetet till en extern hårddisk ifall något händer. 
sen åt vi middag innan jag bytade om till träningskläder,  
stack sedan ner till gymmet och tränade. 
när jag sen kom duschade jag och åt sedan en tallrik med ett äpple, ett litet päron och en banan. 
nu sitter jag i soffan och kollar på tv men ska när som helst gå och lägga mig. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0