SPORT HELG

jag har precis passerat en väldigt händelserik helg med en massa roligheter, 
i fredags var jag hemma hos mamma och Filip för att jobba med gymnasiesrbetet. 
både tillagningen och fotografering blev bra och jag stannade sedan hos dem till idol var slut, 
då tog jag filips bil och körde hem till André och sov där. 
i lördags morse så ställde jag klockan för att döma en fotbollsmatch klockan tio,
efter jag dömt och även duschat och fixat mig hemma så tar jag mig hem till André igen. 
vi körde ganska direkt till hans handbollsmatch och jag kollade på den och han är så duktig. 
sen körde vi hem och André fixade sig sen tog vi bilen och körde till Malmö, 
vi åt middag på en riktigt god resturang och det var det godaste på länge. 
sen körde vi ut till Malmö arena för att kolla på hockey, 
Malmö vann och det var väldigt kul att kolla på. 
när vi kom hem kollade vi på en film innan vi somnade. 
 
igår (söndag) så gick jag också upp tidigt för att jag skulle med min mamma och lillasyster på fotbollscup, 
det var en supermysig dag med mamma och vi kom inte hem förrän vid halv sju och jag cyklade direkt till André. 
idag så har jag haft så ont i huvudet så jag var vara på min fotolektion för den kan jag absolut inte missa, 
sen åkte jag hem och tog Ipren och tog det lugnt ett tag innan jag fick göra lite läxor. 
nu ligger jag och ska sova och hoppas på en bättre dag imorgon. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0