FOTOGRAFERING OCH FEST

som vanligt har jag inte direkt tid och dessutom tänker jag inte på att blogga på helgen, 
men jag kommer berätta för er vad jag har gjort.
i fredags så var jag och André hemma hos mamma för att äta mat och jag fotograferade till mitt gymnasiearbete, 
vi kom hem till André vid typ 10 och somnade ganska snabbt. 
i lördags cyklade jag hem väldigt tidigt för André skulle iväg på SM, 
jag körde sen hem till mamma för att fota igen. 
sen skulle jag ner till byn för att döma en fotbollsmatch och mitt i matchen börjar det såklart att ös regna.
jag och mamma åkte iallafall till Nova när jag var klar med matchen för jag skulle handla inför kvällen, 
jag hittade det jag behövde och vi åkte hem så jag skulle hinna fixa mig. 
sen stack jag iväg till två kompisar och åt middag med dem innan vi stack på 18års fest, 
jag somnade helt slut sen vid 3 på natten. 
 
igår (söndag) så tog jag det lugnt hela dagen, 
en rikigt bra bakisdag faktiskt med filmmys med mamma och Filip och sedan med André som kom hem från SM på kvällen. 
jag fotograferade även två rätter till igår så nu är jag snart klar med den delen av gymnasiearbetet. 
 
idag har jag bara suttit och redigerat hela dagen i skolan, 
först gatofotografi till fotografisk bild och sedan reklamfotografi till grafiskkommunikation. 
när jag sen kom hem så tog jag det lugnt och kollade på film, åt och cyklade så småningom till André. 
nu har jag precis kommit hem ifrån honom och ska sova, 
vi hörs imorgon. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0