JOBBIG MORGON

imorse när klockan ringde innan sex var det så jobbigt att gå upp, 
vilke verkligen bara lägga mig och somnade om. 
men jag kom iallafall upp och iväg till skolan, 
jag sov såklart hela vägen i bussen så fick lite sömn till. 
jag hade sedan pedagogiskledarskap och sen en ganska lång rast innan fotografiskbild lektionen, 
den lektionen var väldigt lugn och jag var klar så fick sluta tidigare. 
åt då lunch med Alice, Cornelia och Patricia innan vi hade lektion igen. 
 
efter jag slutade så tog jag bussen hem och satte mig och tog det lugnt ett tag, 
sen stack jag ut för att fotografera mamma och min lillasyster.  
sen när jag var klar så åt vi middag, 
sen har jag bara tagit det lugnt och duschat. 
nu sitter jag i soffan och kollar lite på tv med pappa innan jag ska sova,
vi hörs imorgon. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0