KAN VI INTE STANNA TIDEN?

hej allihopa, halva skolveckan har redan gått.. 
det är faktiskt skrämmande hur snabbt tiden faktiskt går när man tänker efter.  
jag vill typ bara stoppa tiden och leva i nuet. 
 
iallafall, hur har er dag varit idag? 
min dag har faktiskt varit väldigt bra. 
i skolan så hade vi först en media lektion där vi kollade på en film och sen gjorde reklamer som skulle blivit fällda, 
lite svårt att förklara men en övning som är för att vi ska lära oss olika regler som gäller inom media och publicering.  
vi käkade sedan lunch innan vi hade vår nästa medielektion, 
där hade vi redovisningar hela lektionen.
sen har jag egentligen pedagogiskledarskap men där fick vi jobba på valfriplats (hemma) så jag stack hem och jobbade, 
jag gjorde klart uppgiften och det kändes väldigt bra. 
sen har jag mest tagit det lugnt framför datorn sen jag kom hem, 
har även umgåtts med pappa liten och nu ligger jag faktiskt i sängen och ska sova. 
hoppas ni alla kommer sova gott så hörs vi imorgon igen. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0