MALMÖ MOT ZLATAN

imorse kunde jag sova till klockan nio och det var så skönt, 
jag vaknade till vid hela sex och visste att jag kunde somna om och sova ett bra tag till. 
efter att jag gått upp så fixade jag mig och åt frukost innan jag tog mig till skolan, 
hade en svenska lektion innan jag hade en håla för bara halva idrottsgruppen skulle ha idrott idag. 
så jag satt och kollade runt på youtube i en och en halv timme innan vår samhällslektion började. 
 
efter lektionen var slut så tog jag mig hemåt och sov som vanligt hela vägen hem, 
det är verkligen så skönt och man blir mycket piggare när man sen kommer hem. 
jag satte mig iallafall framför datorn en liten stund innan jag åt middag, 
efter jag ätit klart så bytade jag om och tog mig ner till gymmet.  
precis när jag kommit dit så öppnar sig himlen, 
det vräkte verkligen ner och blixtrade och åskade. 
men jag körde iallafall en och en halv timme ben/rumpträning och det var så skönt, 
jag kom iallafall hem i tid till att Malmö-Paris matchen skulle börja så duschade snabbt och sen har jag suttit klistrad framför tv'n. 
snart ska jag gå och lägga mig så vi hörs imorgon igen.
 jag saknar dem varma sommardagarna. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0