PÅBYGGDA NAGLAR

hej på er! 
även denna dagen känner jag att den har varit väldigt bra, 
jag hade sovmorgon men vaknade av mig själv och tog det lugnt imorse. 
jag kollade på gårdagens paradise hotell samtidigt som jag åt frukost i sängen, 
jag tog sedan en lång dusch innan jag fixade mig inför skolan. 
väl i skolan hade jag bara en lektion och den var väldigt bra, 
gick iväg ett tag med Alice och Patricia för att skriva ut och sen slutade vi tidigare. 
 
när jag kom hem så tog jag mig direkt till centrum för att bygga naglar för första gången, 
fick det i födelsedagspresent och har inte utnyttjat det förrän nu. 
det blev verkligen superfint och jag är jättenöjd! 
jag snabbade mig sen hem och åt lite snabbt innan jag och André skulle träna.
körde mage/rygg och cardio idag och det var verkligen så skönt. 
nu ligger jag i sängen och ska sova, 
godnatt på er! 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0