SIMNING OCH GYM

äntligen kom den efterlängtade tisdagssovmorgonen, 
det är så skönt att kunna sova ut inte bara på helgen utan på tisdagar och torsdagar också. 
så inatt sov jag elva timmar och kände mig riktigt utvilad när jag vaknade imorse, 
fixade mig och åt frukost innan jag gick till bussen för att komma till skolan. 
väl i skolan så hade jag en svenska lektion där vi gjorde lite små övningar, 
faktiskt väldigt roligt.
sen tog jag mig till badet för vi skulle ha simning på idrotten, 
vi hade lite vattenfys och sen vattenkonst/dans. 
jag snabbade mig sen för att hinna i tid till min samhällskunskaps lektion, 
där jobbat vi just nu med ett väldigt stort grupparbete som är ganska intressant men också svårt. 
 
när jag sen kom hem kollade jag lite på serie innan jag åt och stack ner till gymmet, 
det var så skönt att träna och jag fick till ett riktigt bra ben/rumppass. 
jag kom hem vid nio och jag bara precis duschat och ätit lite frukt, 
ett äpple och ett päron som jag skar och åt framför tv'n. 
nu ligger jag helt utsliten och supertrött i sängen och ska sova. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0