ALLT ANNAT ÄN ATT PLUGGA

jag har alltid lika mycket ångest när det är söndagskväll, 
men denna dagen är det värre än vad det brukar. 
imorgon har jag nämligen ett fruktansvärt stort prov, 
det största provet i fotografisk bild hitintills och jag känner att jag inte har haft någon plugglust alls.. 
har knappt pluggat någonting och min sammanfattning har legat brevid mig dem senaste dagarna men jag har inte tagit tag i det. 
 
i fredags så var jag iallafall hemma ifrån skolan, 
det blev bättre desto länge dagen gick. 
jag tog en lång promenad efter lunch och träffade André efter middagen. 
sov hos honom och vi hade en mysig och lugn kväll.
i lördags så körde jag hem vid halv sju på morgonen och sov vidare i några timmar, 
jag kollade på serie och tog en lång promenad. 
när André skrivit klart högskoleprovet så  träffades vi hos han igen, 
vi åt god mat och kollade film.
även dagen idag har spenderats med André, 
vi tog det lugnt imorse och åt god frukost. 
vid två så stack jag hem för att plugga men det blev inte mycket plugg, 
jag har duschat, målat naglat, suttit med ansiktsmask, kollat serie och ätit middag. 
snart ska jag gå och lägga mig för imorgon börjar jag så tidigt,
vi hörs imorgon igen. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0