BÖRJAR BLI SJUK IGEN

dagen idag har faktiskt varit ganska bra. 
den började som alla andra tisdagar,
en lång sovmorgon och det har så skönt. 
jag tog sedan bussen till skolan och hade en svenska lektion, 
vi åt sedan lunch innan jag hade min idrottslektion. 
vi hade först fys, sedan hade vi boxning och avslutningsvis körde vi pingis.
det var faktiskt väldigt roligt med boxning och även bra träning. 
sen hade jag samhällskunskap innan jag åkte bussen hemåt, 
när jag kom hem bytade jag om direkt till träningskläder och började plugga. 
när pappa lagat klart middagen så åt jag och cyklade sedan direkt till gymmet, 
körde en halvtimme på crosstrainern och sedan en timme ben. 
jag känner mig nu dock lite dålig igen, 
men huvudverk och halsont bara två dagar efter jag slutat på pencilin.. 
men jag fick ändå ett hyfsat bra pass. 
nu har jag kommit hem och hunnit duscha och ska snart sova, 
vi hörs imorgon igen, godnatt. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0