EN BRA VECKA

jag ber om utsäkt för min frånvaro ännu en gång.. 
i måndags så hade jag en väldigt bra dag, 
i skolan hade jag ett fotoprov och det gick nog ganska bra. 
sen hade vi en grafiskkommunikation lektion innan jag slutade, 
jag och André gick då in i stan och beställde inbjudningskort till studenten. 
vi gick sen lite ärenden och André klippte sig. 
när inbjudningskorten var utskriva och klara så gick vi och hämtade dem och åkte hem. 
när jag kom hem så tog jag med inbjudningskorten och kuverten som jag köpt och cyklade till mamma, 
vi hade en studentplaneringskväll. 
vi beställde plakat efter vi valt bild, 
vi skrev adress på alla kuvert och la ner inbjudningarna. 
jag cyklade sedan runt och lämnade till alla som bor i byn och lämnade inbjudningarna, 
sen cyklade jag hem och packade innan jag cyklade till André.  
 
i tisdags vaknade jag brevid André och vi hade en lugn dag, 
vi tog en promenad på två timmar och det var så skönt. 
jag ville verkligen träna men jag vågar inte eftersom jag har så ont i halsen.. 
speciellt när jag haft det i två veckor och det bara blev värre efter jag försökte med ett lätt pass. 
men en lång promenad var väldigt skönt, 
sen stack jag hem och pluggade en del på eftermiddagen. 
 
idag har jag inte gjort något speciellt, 
vi hade en vanlig och ganska tråkig dag i skolan. 
efter skolan va slut så gick jag till stan en stund, 
när jag sen kom hem så har jag mest kollat på serie. 
skulle träna idag men eftersom jag fortfarande känner i halsen så vågar jag inte riskera att det blir värre, 
men imorgon kör jag äntligen igår igen med två pass inbokade. 
vi hörs imorgon efter jag tränat satan, 
godnatt. 
 



Kommentarer
Postat av: Louise

Vart beställde ni inbjudningskorten?
Kram!

2016-04-13 @ 20:07:58
URL: http://www.louisesstyle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0