GOPRO

som vanligt som jag alltid skriver på söndagar så har även denna helgen varit väldigt bra.  
i fredags efter jag slutat efter helvetes dagen så gick jag och André in på stan, 
vi gick lite runder och åkte sedan hem med hans mamma. 
efter vi kom hem så åt vi middag hemma hos André, 
vi bytade sedan om och körde ner till gymmet. 
vi tränade i nästan två timmar och det var så skönt och ett väldigt bra sätt att starta helgen på. 
 
i igår så vaknade vi hyfsat tidigt, 
andrés mamma gjorde frukost till oss. 
efter vi ätit så tog vi på oss och gick en runda med hans hund, 
efter vi varit ute och gått så tog vi bilen och åkte till Lund. 
jag köpte en GoPro och lite grejer till studenten, 
sen åkte vi hem och lämnade studentsakerna hos mamma. 
sen fixade vi oss lite snabbt innan vi tog oss till Frida. 
vi va ett ganska stort gäng härliga människor och vi grillade, drack gott och hade det supertrevligt. 
 
idag vaknade vi jättetidigt och åt frukost ganska direkt, 
sen stack jag hem och fixade med GoPron.
har även skrivit en inlämning och lämnat in den, 
nu kollar jag lite på youtube och ska snart sova. 
vi hörs imorgon, godnatt. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0