GRYMT GYMPASS

igår var väldigt bra och idag har varit ännu bättre, 
för det första hade jag en otroligt skön sovmorgon. 
sen åkte jag bussen tillsammans med André till skolan,
väl framme i skolan hade vi svenska lektion som var väldigt välbehövd. 
vi har nämligen nationella i svenska imorgon så gick igenom det sista inför PM skrivande. 
sen åt vi lunch innan min idrottslektion, 
den var fruktansvärt rolig. 
först lite stafett, sedan fotboll och det slutade med handboll. 
sen hade vi en samhällslektion innan vi slutade. 
 
när jag kom hem så bytade jag om och åt middag, 
jag tog sedan cykeln och tog mig ner till gymmet. 
jag fick till ett riktigt bra ben/rumppass idag, 
körde även cardio som uppvärmning i 30 minuter på crosstrainern. 
nu har jag precis kommit hem och käkat lite och nu ska jag snart sova för imorgon måste jag upp supertidigt.. 
vi hör imorgon, godnatt. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0