LILLEN SPELAR FÖR SKÅNE

veckans positivitet fortsatte även idag. 
imorse var jag dock uppe otroligt mycket tidigare än vad jag brukar på onsdagar. 
vi skulle ha skrivdelen i svenska nationella, 
jag satt och skrev längre än jag någonsin skrivit ett prov innan och jag hoppas verkligen att det gick bra. 
men att skriva ett PM är så svårt så jag är inte jätteförvånad om det inte gick som jag förväntar mig.. 
efter jag skrivit klart åkte jag hem och åt lunch, 
sen kollade jag ett par avsnitt utav the oc innan jag blev hämtad utav Filip. 
vi åkte till Staffanstorp och hämtade upp mamma innan vi åkte till fotbollsplanerna, 
min yngsta lillasyster blev uttagen till hennes ålders första skånelagsmatch och vi var självklart där och kollade. 
dem vann med 3-0 och hon var riktigt grym, 
när vi sen kom hem åt vi middag, 
jag duschade och hoppade i pyjamasen. 
nu håller jag på att somna framför datorn så vi hörs imorgon, godnatt. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0