MIN EGEN KOKBOK

jag ber om utsäkt för att jag inte uppdaterade igår, 
jag låg hemma hela dagen igår och kände inte riktigt att det hade varit så kul att läsa om. 
jag mådde iallafall inte alls bra så jag stannade hemma, 
pluggade och kollade serie. 
jag har börjat kolla om the oc och det är lite farligt när jag har prov på måndag..
haha jag blir verkligen helt fast. 
 
dagen idag borde jag också stannat hemma, 
men jag skulle ha prov och även betala balen och hämta ut mina kokböcker. 
när jag kom till skolan och väntade på att få skriva prov så kom vår lärare och ställde in, 
vilket var både drygt och skönt. 
så jag hämtade ut mina kokböcker och betalade balen och åkte hem och la mig, 
har även fått lite plugg inför provet på måndag gjort iallafall. 
snart ska jag sova och försöka bli frisk, 
godnatt. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0