SUPERBOWL VINNARE ÄNNU ETT ÅR

yes, det är söndag och jag är tillbaka. 
jag hade verkligen en så dålig dag i torsdag och därför bloggade jag inte då.. 
i fredags så hade jag en bra dag, 
vi hade bara ett prov i skolan sen slutade vi vid elva. 
då gick jag, Cornelia och Patricia in till stan, 
vi köpte sushi och åt det och det var så gott. 
sen gick vi tillbaka till skolan innan vi gick till superbowl matchen, 
vi stog längst fram i kön och väntade där i en timme innan vi blev insläppta. 
sen var det match och polhem vann såklart, 
ritkigt bra gjort av våra spelare att riktigt krossa spyka. 
sen åkte vi direkt på efterfest och kom hem vid halv tre på natten. 
 
i lördags hade jag och André en mysdag, 
vi kollade film och tv och hade det mysigt. 
vi gick även en promenad på en timme innan jag körde hans föräldrar till en fest, 
jag och André lagade sedan supergod mat och kollade på film. 
på natten körde jag ännu en gång iväg men denna gången hämtade jag hem hans föräldrar. 
 
idag sov vi länge och det var så skönt, 
efter vi åt frukost så fixade jag mig och gick ner till fortbollsplanen. 
jag dömde och det var min sista match som domare, 
jag har sagt upp mig som domare och efter 5-6 år ska det bli skönt att slippa det. 
sen har jag bara varit hemma och tagit det lugnt, 
vi hörs imorgon igen, godnatt. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0