SVENSKA NATIONELLA

jag uppdaterade inte igår för jag var verkligen supertrött. 
jag vaknade redan kvart i fem och kunde inte somna om, 
jag kom till skolan lite innan åtta och hade en ganska bra första lektion. 
sen efter den så har måndagarna blivit ett rent helvete! 
vi sitter alltså helt seriöst och redigerar bilder konstant i 2,5 timmar, 
sen äter vi lunch och går tillbaka till exakt samma klassrum med exakt samma lärare och redigerar i 2,5 timmar till.. 
det är så fruktansvärt tråkigt och det har gjort att jag tappat så mycket glädje för fotografering. 
när jag kom hem så pluggade jag en hel del, 
sen gick jag ut på en powerwalk i en timme med podcast i öronen. 
sen somnade jag väldigt tidigt.  
 
idag hade jag en välbehövd sovmorgon. 
sen åkte jag in och höll mitt svenska nationella tal och det gick väldigt bra. 
efter vi sen ätit lunch så hade jag idrottslektion, 
vi hade styrka och fotboll. 
sen hade vi en svenska lektion innan jag stack hem och åt middag. 
jag cyklade sen direkt till gymmet och fick till ett grymt pass, 
nu sitter jag hemma och kollar lite serie och ska snart sova. 
vi hörs imorgon, godnatt. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0