ALLA HJÄRTANS DAG?

hej allihopa  har ni haft en bra helg? 
det har verkligen jag haft! 
i fredags så slutade jag tidigt och gick då in i stan för att shoppa lite,
handlade örhänge till balen och en tröja och även en bikini. 
ja jag köpte en bikini i februari men vi ska ju till Österrike nästa vecka och det är spa på vårt hotell så kände att det kunde va kul med en ny bikini. 
sen hade vi gäster över på middag på kvällen och sen vid nio så tog jag bilen och åkte och hämtade André, 
vi kollade på bio - the revenant. 
den var så bra! 
 
i lördags så vaknade jag bredvid min älskade André, 
vi åt frukost och sen gick jag ner till romelecupen och dömde ett par timmar. 
sen gick jag hem och duschade och gick sen till André. 
vi hade en mysig kväll med supergod middag och även lite tv-mys. 
igår så gick jag upp tidigt för det var finaldagen på romelecupen så jag var där redan tio i nio, 
jag dömde ett par matcher och sen var jag kvar där hela dagen. 
André kom inom och gav mig en ros, 
så gulligt av honom jag blev verkligen superglad. 
sen gick jag även inom honom när jag skulle gå hem, 
sen åt jag lite middag innan jag somnade.  
 
idag har varit en ganska bra måndag, 
vår första (den jobbiga morgonlektionen) var inställd.
det var verkligen så skönt,
vi hade först två och en halv timme foto och sedan två och en halv timme grafiskkommunikation. 
jag åkte hem tillsammans med André, 
sen när jag kom hem så skrev jag en pack-lista till Österrike. 
nu sitter jag bara och kollar runder på youtube, 
känner att jag har lite ont i halsen så försöker bli av med det.. 
vi hörs imorgon. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0