EN BRA TISDAG

idag är det tisdag och dagen började med en så skön sovmorgon, 
jag var verkligen pigg när jag väl vaknade och det är så skönt. 
jag åt frukost, fixade mig och åkte till skolan,
vi började med svenska lektion som gick väldigt bra för min del.
sen hade vi lunch och jag och Alice hade en mysig stund i matsalen, 
sen hade jag idrottsteori. 
vi hade först genomgång och sedan en övning som vi skulle göra, 
jag jobbade med André och det är faktiskt väldigt kul att ha lektion med honom. 
sen gick jag till min samhällslektion och vi har börjat ett grupparbete så det va det vi gjorde hela lektionen, 
jag åkte sedan hem och åt middag direkt. 
jag bytade sedan om och cyklade ner till gymmet, 
körde ett riktigt bra pass och nu har jag precis ätit en tallrik med frukter. 
sitter och kollar på Parnevik med pappa och sen ska jag sova,
vi hörs imorgon igen. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0