INGEN BRA START PÅ DAGEN

imorse hade jag inte alls den sköna sovmorgonen som jag brukar på tisdagar, 
jag blev nämligen väckt så många gånger utav att ingen bryr sig om att jag sover. 
det smälls i dörrar och pratas extremt högt så jag inte alls kan sova, 
otroligt irriterande men jag kan inte direkt göra något åt det. 
sen åkte jag till skolan och hade en svenska lektion, 
vi åt sedan lunch sen hade jag min idrottslektion.
jag gick till sen min samhällslektion där vi fortsatte med vårt grupparbete och sedan fick jag även reda på att jag blev godkänd på mitt prov, 
jag blev verkligen så glad för det var ganska svårt. 
 
när jag sen satte mig på bussen så kom även mamma på, 
pratade med henne hela vägen och sen åt jag middag direkt när jag kom hem. 
jag stack sedan direkt ner till gymmet och fick till ett otroligt pumpigt benpass, 
nu sitter jag hemma i soffan och ska snart gå och lägga mig. 
vi hörs imorgon igen, godnatt. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0