MIN HELG

nu är jag tillbaka efter en ganska händelserik helg, 
i fredags så umgicks jag och André. 
vi bara tog det lugnt och kollade på film, 
det var en väldigt mysig och lugn kväll. 
i lördags så sov vi ganska länge och sen gjorde vi en supergod brunch, 
eller ja jag fixade och sen åt vi tillsammans. 
sen tog vi det lugnt och kollade på film innan jag stack hem för att fixa mig, 
duschade, sminkade mig, fixade mitt hår och packade.
sen möttes vi upp och även Frida på bussen,
vi tog oss till Lund och fick sen skjuts till Bjärred. 
vi var på 18års middag och det var supertrevligt hela kvällen, 
vi blev hämtade sen av andrés mamma. 
i söndags så stack jag hem direkt när vi vaknade för André skulle spela match, 
jag stack hem och sov en stund och sen  kollade jag lite på serie innan jag bytade om och stack ner till romelecupen. 
var domare hela kvällen och kom hem vid halv tio och då duschade jag och somnade direkt.  
 
idag så var jag i skolan redan tio i åtta imorse.. 
hatar måndag och att behöva gå upp klockan 6. 
men sen hade vi en lugn första lektion och sen hade jag foto i två och en halv timme, 
då skrev jag på min inlämning hela tiden. 
sen åt vi lunch innan vi gick in i klassrummet igen och hade två och en halv timme grafiskkommunikation, 
sen när jag kom hem så städade jag mitt rum. 
sen har jag även jobbat med gymnasiearbetet, duschat och ätit middag. 
nu ska jag kolla lite på tv innan jag går och lägger mig. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0