PACKNINGEN ÄR PÅBÖRJAD

dagen idag har verkligen varit väldigt händelserik, 
den började med att vi hade media lektion. 
vi pratade först en hel del om gymnasiearbetet och sen åkte jag och min lärare till tryckerier, 
vi hade en hel fel frågor så vi hörs dit och fick superbra svar. 
sen åkte vi tillbaka och jag hoppade in i vårt grupparbete, 
sen hade vi en väldigt lång lunch som alltid på onsdagar. 
sen hade vi religion och pedagogiskledarskap innan vi slutade, 
när jag kom hem så började jag smått packa. 
körde sedan min lillasyster till hennes fotbollsträning och körde även inom och handlade schampo och balsam osv.. till redan. 
iag åkte sedan hem och åt middag och sen började jag packa på riktigt,
jag är klar med alla skidgrejerna och även en del annat. 
jag har nästan bara kläder kvar och det känner jag att jag inte kan packa än eftersom vi har några dagar kvar i skolan. 
nu sitter jag och kollar på lite youtube och ska nog snart sova, 
vi hörs imorgon. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0