SPORTLOV I ÖSTERRIKE

efter ett helt underbart sportlov, 
det bästa jag någonsin har haft! 
så är jag tillbaka till verkligheten och till bloggandet. 
när vi hade fått sportlov förra fredagen så packade jag mest och sen åkte vi på lördagen, 
vi kom sen fram tidigt på söndag morgonen och åkte skidor hela dagen. 
sen är det mest det vi gjort hela veckan, 
vi var uppe till hotellfrukosten när dem öppnade halv åtta på morgnarna. 
sen var vi i liften en timme senare, 
sen åkte vi fram till fyra på eftermiddagarna när liftarna stängde och imellan där så åt vi lunch på restauranger uppe på bergen. 
sen var vi nere i spat en timme innan vi fixade oss inför middagen och kvällen, 
sen efter vi ätit så hade vi lite hotellrums krök och vi var även på club och bar.
vi åkte sedan hem i lördagskväll efter en hel dags skidåkning och middag på hotellet, 
bussresan hem tog 17 timmar så när jag väl kom hem igår så var jag så trött. 
jag packade upp mina väskor och sedan kollade jag lite youtube och somnade redan innan åtta igårkväll. 
jag är fortfarande helt slut och kommer förmodligen lägga mig väldigt tidigt ikväll också, 
tog nästan 300 bilder under veckan men här får ni två. 
en på utsikt och en på en del utav gänget jag åkte med, 
vi hörs imorgon, godnatt.
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0