19ÅRS FÖDELSEDAG

idag är det min 19åriga födelsedag, 
så igår var jag och André på kvällen och åt på rådhuskällaren i Malmö.
det var filé frossa alltså buffé med oxfilé, 
det var så underbart gott och så otroligt mysigt. 
vi bara satt och pratade och hade det mysigt och sen åkte vi hem och sov hos mig, 
det var alltså därför jag inte bloggade igår.  
 
idag blev jag väckt av skönsång av pappa, syster och André. 
jag fick även lite fina paket såsom lexington skjorta, Edblad halsband & armband, ett par skidvantar och även ett armband och ett par öronhänge från André. 
vi åkte sen till skolan tillsammans och efter första lektionen så hade vi en väldigt lång lunch, 
så vi åkte in till stan och jag blev bjuden på middag utav mina fina vänner Cornelia och Patricia. 
jag tog en kyckling pasta och det var så gott. 
sen hade vi en religionslektion innan vi slutade, 
jag åkte hem och hjälpte pappa lite i köket och sen körde min lillasyster till hennes fotbollsträning. 
sen hade vi en väldigt mysig middag här hemma med fondue och det var så gott, 
nu sitter jag i soffan och André har precis stuckit hem och jag ska snart gå och lägga mig. 
men jag har haft en väldigt bra födelsedag och är väldigt nöjd. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0