MIN NYA MIKAEL KORS

då var det söndag igen och ännu en vecka har bara sprungit förbi oss. 
denna helgen har varit superbra iallafall, 
i fredags efter skolan så väntade jag i skolan på att André skulle sluta och sen åkte vi till Nova. 
jag köpte en datorladdare till skoldatorn då min helt plötsligt försvann, 
sen köpte jag även en Mikael kors klocka och en klänning. 
sen åkte vi hemåt och efter jag ätit middag hemma så stack jag sen hem till  André, 
vi kollade på film med hans mamma och  hade det supermysigt. 
sen kollade jag och André serie en stund innan vi somnade. 

i lördags vaknade vi ganska sent och gjorde en sen brunch, 
jag stack sen hem för att fixa mig inför tjejkvällen. 
en kompis har precis fyllt 19 och firade det med en tjejmiddag och det var verkligen så kul, 
hon bjöd på tapas och drinkar som sex on the beach och mohito och det var så gott. 
sen dansade vi hela kvällen och jag kom hem till André vid halv två inatt, 
vi pratade och kollade på tv innan vi somnade. 
 
dagen idag har också varit väldigt lugnt, 
vi sov länge och sen gjorde vi frukost. 
sen har vi kollat på serie, 
jag stack hem vid sex för att äta middag och sen har jag kollat serie och pluggat lite. 
försöker ladda inför nästa vecka för jag kommer inte ha ett liv, 
har ett enormt prov på fredag och kommer behöva plugga konstant hela tiden.
men nu ska jag snart sova så vi hörs imorgon. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0