STUDENT & BALKLÄNNINGAR

idag har inte alls varit en bra dag,
redan i helgen så började jag känna mig dålig.. 
så idag stannade jag hemma för att försöka bli frisk, 
har sån huvudverk och även halsont. 
så jag sov ganska länge vilket var riktigt skönt, 
jag har sen legat i sängen mest hela dagen. 
jag har kollat på serie och tagit det lugnt, 
men även försökt plugga lite då jag måste till skolan imorgon för att jag har ett analyserande prov imorgon.. 
inte alls något jag ser fram emot faktiskt men vi får se hur det går. 
 
jag har även fått hem två studentklänningar idag, 
en utav dem var så fin och jag ska definitivt ha den på studenten. 
min balklänning kom också och det är verkligen så fin! 
den behöver bara sys upp lite då jag är ganska kort, 
men ni för inte se någon utav klänningarna till i juni. 
men vi hörs imorgon igen, ha det bra så länge 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0