90-DAGARS FEST

ännu en vecka har passerat och denna helger har varit underbar, 
min helg började redan i torsdag. 
när jag slutade skolan gick jag och Patricia inne i stan ett tag, 
fick med mig tre tröjor och en klänning hem. 
när jag sen kom hem så gick jag och la mig för att sen orka kvällen, 
efter jag ätit och fixat mig så tog jag mig till André och sedan vidare till Frida. 
vi hade förkrök där innan vi skulle ut, 
vi var på mejeriet vid elva och festade och hade så kul! 
det var en fest anordnad utav skolans elevkår då vi firade att vi hade 90 dagar kvar till studenten så det var bara skolans 3or som var där. 
sen åkte vi hem och jag sov hos André. 
 
i fredags hade vi en riktigt chill dag, 
kollade på film och bara tog det lugnt hela dagen. 
sen på kvällen åkte vi till Åhus för att André skulle spela handbollsmatch, 
vi kom inte hem förrän elva och då kollade vi lite film innan vi somnade. 
igår hade vi det mysigt med film på förmiddagen och sen fick André och hans familj gäster, 
vi umgicks lite med dem sen körde jag hem till mamma och lämnade min balklänning för att den ska sys upp. 
jag körde sedan hem och hade en mysig kväll med min lillasyster, 
vi åt god mat och sedan kollade vi på Melodifestivalen och även en film. 
jag gick sen och la mig och sov en timme innan André kom, 
sen låg vi och pratade en stund innan vi somnade. 
 
idag har också varit en riktigt mysdag. 
vi åt frukost framför tv'n imorgse och sen stannade vi i soffan ett tag, 
sen tog vi på oss och gick hem till André och hämtade hans hund. 
sen gick vi en långrunda på en och en halv timme, 
sen gick jag hem och duschade och kollade ikapp på youtube. 
nu har jag även ätit och ska snart sova, 
vi hörs imorgon. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0