FOTO SAMARBETE

ja då var det måndag igen och en ny vecka har börjat, 
imorse började jag så tidigt och jag hatar verkligen det. 
visst jag somnade innan nio igårkväll men bara känslan av att gå upp klockan sex gör mig så trött, 
men jag klarade mig igenom första lektionen som min lärare alltid gör så bra. 
jag är verkligen superglad över att jag valde pedagogiskledarskap som individuellt val då det är en så bra och rolig kurs. 
sen hade jag en fotolektion som var lite annorlunda än vad dem brukar, 
vi planerade vårt kommande arbete som är ett samarbete med bildeleverna då dem ska göra ansiktsmålningar typ som vi sen ska plåta i studio. 
vi åt sedan lunch och sen hade vi grafiskkommunikation, 
jag var helt klar med den uppgiften så jag fick sluta över en timme tidigare. 
 
när jag sen kom hem så satte jag mig direkt och pluggade, 
vi har religionsprov på fredag så jag började plugga på det. 
sen har jag även tagit det lite lugnt framför youtube och ett serie avsnitt, 
nu ska jag sova för imorgon väntar en tidig morgon och en idrottsdag.
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0