GRYM DAG

hej allihopa, 
hur är det med er?
jag ligger redan i sängen redo för att sova, 
jag vet verkligen inte vart jag fått min trötthet ifrån ända sedan jag kom hem ifrån Österrike. 
kan bero på att jag fick så pass lite sömn där jämfört med vad jag är van vid.. 
 
idag har varit en riktigt bra dag i mitt liv iallafall, 
jag hade först en riktigt skön sovmorgon! 
sen åkte jag bussen till skolan med André för att äta innan vi börjar, 
vi båda börjar väldigt sent på torsdagar så vi brukar göra så. 
sen hade jag en svenska lektion som gick helt okej, 
när den var slut så träffade jag André en stund innan jag gick till bussen. 
åkte hem och slängde i mig en proteinbar och en banan innan jag cyklade till gymmet, 
man vet att man träffar hårt och bra när musklerna verkligen darrar av att dem inte orkar mer.
sen när jag kom hem så började jag plugga inför vårt idrottsprov nästa vecka, 
och nu ligger jag som sagt i sängen och ska sova. 
ha en bra helg så hörs vi! 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0