NÄR DET BRÄNNS

hej allihopa, hur har era dagar varit? 
min dag idag har varit väldigt bra. 
precis som dagen igår var. 
dagen började med en så lång och otroligt skön sovmorgon, 
jag vaknade innan mitt larm ringde och var verkligen helt utvilad. 
jag gick upp och gjorde frukost och fixade mig innan jag tog min vidare till skolan, 
jag har bara en lektion på torsdagar som är svenska. 
jag skrev iallafall klart min essä text som jag kämpat med väldigt länge, 
sen slutade vi och jag träffade André i några minuter innan jag gick till bussen. 
på bussen hem så trodde jag att jag skulle dö, 
jag var så jävla irriterad då det hoppade på en massa ungdomar som skrek konstant hela vägen. 
bussresan för mig är stunden på dagen jag verkligen kan slappna av och ofta sova en stund efter skolan, 
men nej.. dem skrek hela vägen. 
 
när jag sen kom hem så åt jag lunch lite snabbt innan jag cyklade ner till gymmet, 
jag fick verkligen till ett riktigt bra pass även idag. 
jag älskar när det bränner i musklerna då är det som bäst. 
efter nästan två timmar där så cyklade jag hem och duschade och satte mig med religionen, 
nu kan jag verkligen allting och det känns så bra inför imorgon. 
nu ska jag göra mig i ordning inför att sova. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0