STOR SKILLNAD FRÅN IGÅR

dagen idag var verkligen sån skillnad ifrån gårdagen, 
dagen igår sprang förbi och det gjorde verkligen inte dagen idag. 
vi började vid tio och hade en otroligt lång media lektion som känns som om den aldrig tar slut. 
sen hade vi lunch där typ allt var slut för att vi åt så sent, 
men vi fick i oss mat iallafall så att vi kunde överleva resten utav vår otroligt långa onsdag. 
efter vi ätit hade vi religion och vår lärare gick då igenom alla svaren till det prov vi ska ha nästa fredag, 
det var verkligen så bra och gör det mycket lättare att plugga till det. 
vi hade även en pedagogiskledarskapslektion innan vi fick åka hemåt, 
när jag kom hem åt jag direkt middag och cyklade ner till gymmet. 
jag fick även idag till ett otroligt bra pass och hade så mycket styrka.
när jag sen kom hem så duschade jag och skar sen upp en apelsin och en banan, 
jag åt den framför youtube klipp och nu kollar jag på det senaste avsnittet utav the walking dead. 
snart ska jag faktiskt gå och lägga mig, 
vi hörs imorgon, godnatt. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0