TRÄNING OCH VILA

jag ber om ursäkt för att jag inte uppdaterade igår, 
jag hade en bra dag under hela dagen. 
jag hade en skön sovmorgon, 
när jag väl kom till skolan så hade vi en svenska lektion.
sen åt jag lunch med André innan vi gick till vår idrottslektion, 
vi hade en riktigt jobbig fys/styrketräning.
jag var helt slut när jag gick där ifrån och vidare till samhällslektionen, 
efter jag slutat skolan och kommit hem så åt jag banan och en proteinbar innan jag cyklade ner till gymmet och körde mitt andra träningspass för dagen. 
sen efter jag kom hem så mådde jag inte så bra och gick till andré och sov där. 
 
idag så när vi vaknade så gick jag hem fixade mig och åt frukost hemma innan jag tog bussen till skolan. 
sen har vi varit på tryckeriet och lämnat in min kokbok, alltså mitt gymnasiearbete, på tryck. 
ska verkligen bli så spännande att se resultatet. 
sen efter jag kom hem från skolan har jag tagit det lugnt då jag inte mår så bra, 
jag ska faktiskt snart sova så vi hörs imorgon. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0