ÄNNU MER LEDIGHET

dagens idag har varit väldigt bra! 
jag har för det första varit ledig, 
jag behövde inte gå på varken svenska eller samhällslektionen för att jag är klar med att i dem kurserna och sen var det omprov på idrottsprovet som jag fick A på så den lektionen behövde jag inte heller gå på. 
så jag hade en väldigt skön sovmorgon, 
när jag väl vaknade vid tio så gick jag upp och gjorde en supergod och bra smoothie. 
sen skrev jag en analys till min slutuppgift i foto och pluggade även lite religion, 
vi har vårt sista prov på fredag. 
sen åt jag lunch innan jag cyklade ner till gymmet, 
sprang först en halvtimme på crosstrainern innan jag körde en timmes ben/rump-pass. 
sen när jag kom hem så duschade jag och sen har jag suttit framför datorn, 
har börjat kolla om orange is the new black för jag vill ha det friskt när den nya säsongen snart kommer ut. 
snart ska jag sova så vi hörs imorgon, 
godnatt.
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0