EN HELT VANLIG SKOLDAG

då har ännu en vecka startat och dagen har varit både bra och dålig, 
den startade väldigt tidigt och jag vaknade till och med en kvart innan mitt alarm skulle gå och kände mig faktiskt utvilad. 
när jag väl kom till skolan hade jag först en pedagogiskledarskaps lektion som faktiskt var väldigt rolig. 
efter den så började helevets måndagen på riktigt.. 
först med foto i två och en halv timme och sedan fick jag som tur va lunch med mina fina vänner, 
sen tillbaka in till samma klassrum med samma lärare för att ha grafiskkommunikation. 
jag är verkligen så otroligt trött på måndagarna nu och är så glad över att det bara är en måndag till. 
 
när jag väl slutade satt André utanför mitt klassrum för vi skulle in till stan, 
han skulle hyra smoking men efter försök i Lund så fick vi ta oss till Malmö och inte heller där fanns det kvar att hyra. 
när vi sen kom hem så har jag mest tagit det lugnt,
jag försökte plugga lite inför mitt absolut sista prov som jag har på fredag men min hjärna ville inte ritkigt det.
nu ska jag snart lägga mig för jag känner verkligen att jag gick upp tidigt idag, 
godnatt så hörs vi imorgon. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0