EN LEDIG DAG

idag har jag verklige haft en underbar dag, 
jag har varit ledig idag då vi endast har svenska och där behöver man bara va om man har kompletteringar. 
så när jag vaknade helt utvilad imorse så gick jag upp direkt och åt frukost, 
sen skrev jag klart min ekonomiuppgift. 
jag provade sedan hela studentoutfiten med skor och väska osv.. 
ååå så fint det är med mössan och klänningen! 
 
jag åt sedan lunch innan jag gick en 5 kilometers powerwalk innan jag gick till gymmet. 
efter ett bra pass så gick jag hemåt, 
när jag kom hem hoppade jag in i duschen innan jag gick ut och solade. 
efter en och en halv timme i solen så gick jag in och storstädade rummet, 
efter vi sen ätit middag så rensade jag ut min garderob och fyllde en stor påse. 
nu sitter jag i soffan och kollar lite på tv innan jag går och lägger mig. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0