GRAND HOTELL OCH STADSPARKEN

jag älskar verkligen livet sista månaden utav sista året på gymnasiet, 
idag började vi dagen med en lektion som skulle vara media men vi använde den som en planeringstillfälle inför studenten.
vi valde låt att springa ut till osv.. 
när vi var klara med det så gick vi till Grand hotell för att äta lunch där med klassen. 
efter vi ätit så gick vi till Stadsparken för att spela brännboll och bara ha det riktigt kul, 
sen åkte jag bussen hem och när jag kom hem satte jag mig direkt med vår ekonomi uppgift. 
jag är nu halvvägs igenom den vilket känns grymt bra,
jag gjorde även en hel idrottssuppgift och lämnade in den. 
sen åt jag middag innan jag gick ut på en timmes powerwalk, 
nu ligger jag helt slut i sängen och ska sova så vi hörs imorgon. 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0