KÖPER STUDENTKLÄDER 20 DAGAR INNAN STUDENTEN

dagen idag har faktiskt varit väldigt bra, 
jag vaknade faktiskt helt utvilad lite innan klockan ringde. 
det är så skönt att göra det! 
när jag väl kom till skolan så hade vi en lång media lektion, 
vi jobbade dock inte mycket utan satt mest och snackade om allt annat.
sen hade vi en väldigt lång lunch och satt i matsalen längre än vad vi någonsin har gjort under vår gymnasietid, 
men vi pratade och hade det väldigt bra. 
sen hade vi en religions lektion där han gick igenom det sista inför det sista provet vi har på fredag. 
efter det hade vi en väldigt rolig pedagogiskledarskaps lektion innan jag tog bussen till André, 
vi möttes upp i Lund och tog bilen till Nova. 
vi köpte kostym till honom inför studenten, 
när jag väl kom hem så käkade jag middag samtidigt som jag kollade på orange is the new black. 
snart ska jag sova, vi hörs imorgon. 
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0