LEDIG IGEN

ännu en dag har jag varit ledig,
det är så skönt att jag är klar med nästan alla saker i skolan och därför slipper gå på lektionerna. 
jag ställde dock klocka på kvart över sju idag, 
för att dem skulle sälja biljetter till studentefterfesten i matsalen vid tio. 
jag var där med några kompisar vid lite över nio för att säkert få en biljetter,
sen åkte jag första bussen hem och bytade om till träningskläder direkt. 
jag kollade lite på serie innan jag åt lunch och sen stack ner till gymmet, 
jag älskar verkligen att träna mitt på dagen då det nästan inte är något folk alls där. 
efter gymmet så cyklade jag hem och duschade, 
sen har jag kollat serie, pluggat lite på religionsprovet till imorgon och även tagit en promenad. 
snart ska jag sova för jag sov inte så bra inatt, godnatt. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0