RIKTIGT VÅRVÄDER

dagen idag har verkligen bjudit på ett helt fantastiskt bra väder. 
vi har haft det supervarmt och klarblå himmel, 
ett riktigt vårväder helt enkelt! 
dagen har dessutom varit en superbra måndag, 
jag brukar vanligtvis hata måndagar. 
min första supertidiga lektion behövde jag inte va på då man fick jobba hemifrån, 
sen hade vi foto och jag gick igenom massa uppgifter för att hitta bra bilder till utställningen vi snart ska ha på skolan. 
sen hade vi lunch och efter det hade vi grafiskkommunikation, 
vi skrev först prov och den skrev jag ut dem bilderna jag jobbade med på förmiddagen till utställningen. 
jag blev verkligen så nöjd med resultatet. 
 
när jag slutade så väntade jag en kort stund på André och sen åkte vi hem tillsammans, 
när jag kom hem satte jag mig i uterummet och gjorde klart uppgiften till pedagogiskledarskap.
sen gick jag in på mitt rum och kollade lite serie innan det var middag, 
efter middagen så gick jag tillbaka och fortsatte kolla på serie. 
vi hörs imorgon igen, godnatt. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0