SOMMARVÄDER HELA LÅNGHELGEN

ja.. jag vet egentligen inte vad jag ska säga mer än att jag är tillbaka. 
jag har inte uppdaterat på en vecka och det är utav flera olika anledningar. 
jag var hemma och var sjuk tisdag och onsdag förra veckan, 
jag låg alltså i sängen med feber, halsont och huvudverk och gjorde inget annat än att snyta mig och kolla på film. 
på onsdagskvällen så tog jag mig till mamma och spenderade natten där, 
på torsdagsmorgonen vaknade jag av ett sms som sa att det var frukost om 5 minuter, 
vi åt frukost utomhus och sen tillbringade vi hela dagen ute och bara satt och snackade. 
jag mådde lite bättre men fortfarande otroligt förkyld.. 
på eftermiddagen tog jag mig till André och sov hos honom. 
 
i fredags gick vi upp tidigt och ännu en morgon frukost utomhus, 
sen var vi verkligen ute hela fredagen också. 
på lördagsmorgonen ställde vi klockan och mamma hämtade mig vid nio, 
vi åkte in till Malmö och thoughest. 
jag var fotograf för tredje året i rad och mamma har varit med och sprungit alla dessa år. 
efter ett antal timmar inne i Malmö så åkte vi hem och mamma släppte av mig hos pappa, 
jag och min lillasyster lagade mat och sen sov jag hos André. 
 
igår (söndag) stack jag hem från André vid halv elva och tog direkt på mig bikini och la mig och solade, 
efter ett antal timmar i solen blev klockan halv fyra och jag gick hem till mamma. 
väl där tog vi en lång promenad i skogen och en sväng inom körsbärsdalen. 
sen åt vi middag tillsammans, kollade på en film och sen sov jag hos mamma. 
 
idag har jag varit i skolan och dagen har varit helt okej, 
måndagar är verkligen inte min favoritdag men den funkade. 
när jag kom hem gav jag mig på vår litterära analys i svenska som vi har till torsdag och blev klar med den efter ett antal timmar, 
sen har jag tagit det lugnt och försökt bli helt frisk så jag kan träna imorgon. 
nä, nu ska jag sova, godnatt. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0